project

Project statische content Henny’s Rits verbeteren

| Nieuws | Geen reacties

OVER DIT PROJECT Henny’s Rits is een succesvolle modeketen met tien winkels in de regio Leiden. Online waren zij echter slecht te vinden. Veel van hun filialen stonden verkeerd in…

RaboActueel Wonen

Lekker binnenkomen met RaboActueel Wonen

| Nieuws | Geen reacties

In april en mei is ‘wonen’ het thema bij Luiken Karstens. Doe jij ook mee? Als multimediaal bureau zijn we nog steeds dol op papieren content, zoals magazines en die…

Google micro-moments

Hier hebben wij het over: Google’s micro-moments

| Nieuws | Geen reacties

Er is iets aan het veranderen op het gebied van online marketing. “Oude” marketingtrucs lijken niet meer goed te werken. Waarom? Het antwoord staart je misschien op dit moment wel…

stage,

“Ik wilde graag bij een bedrijf werken dat websites maakt en social media bijhoudt”

| Nieuws | Geen reacties

Sinds januari hebben we bij Luiken Karstens een nieuwe medewerkster: Heleen van de Vossenberg. Zij onderzoekt de mogelijkheden voor het uitbreiden van de naamsbekendheid van Nationale Notaris, klant van Luiken…

folders

Honderdduizend folders die niet gedrukt worden…

| Nieuws | Geen reacties

Voor verschillende klanten zorgt Luiken Karstens dat er periodiek actiefolders verschijnen. Folders kunnen natuurlijk online en offline worden gepubliceerd. Eerder las je al dat wij groot fan zijn van een…

event

“Wij zorgen ervoor dat je zelf de bron van het nieuws wordt”

| Nieuws | Geen reacties

Kon je 13 december niet bij ons event #altijdannonu zijn? Jammer! Maar we hebben een mooie impressie van de dag gemaakt. Jeanette vertelde hoe zij een online magazine maakt, Jan…

Top tien meest gelezen

Top tien meest gelezen artikelen van 2016

| Nieuws | Geen reacties

Zo aan het begin van 2017 kunnen we allemaal weer terugkijken op het afgelopen jaar. Er is een hoop gebeurd. Wat hield de bezoekers van onze klanten op diverse websites…

Print of digitaal

Print of digitaal? Folders blijven populair!

| Nieuws | Geen reacties

95% van alle Nederlanders leest wel eens een reclamefolder. Daarmee bereikt de onverminderd populaire folder 12,7 miljoen Nederlanders. De papieren huis-aan-huis verspreide folders bereiken 11,1 miljoen mensen, de digitale folders…