“Als klanten dit blad op hun mat aantreffen, dan gebeurt er echt iets.”

Door 4 januari 2018Nieuws
RaboActueel
Zo’n 15 jaar geleden bedacht Hans de titel Rabo Actueel, het allereerste huis-aan-huis magazine van de Rabobank. De eerste deelnemende bank was Rabobank Hoorn-Medemblik. Manager destijds was Theo Bregman en hij was lyrisch. Hans dacht zelf, net als menigeen, dat deze titel een paar jaar ‘mee zou gaan’.

 

Inmiddels gaan we de vijftiende jaargang in en de oplage groeit zelfs weer flink! Aansprekende Rabobanken zoals Zeeuws-Vlaanderen, Amerstreek, Flevoland, Hart van de Meijerij, West-Brabant Noord, Westland en Zuidwest-Brabant geven ons vertrouwen en begrijpen dat er echt iets gebeurt als haast ieder huishouden een mooi blad op de mat aantreft.

 

Deelnemende banken bepalen zelf de ‘paraplu’ van het blad: wonen, vermogen of bankbreed. Als content marketingbureau denken we in principe online first, maar we zijn niet vies van papier. Integendeel, misschien is papier wel het nieuwe online!